پروتز خارجی سینه

هنگامی که یک زن به سرطان سینه تشخیص داده می شود، چیزهای زیادی در ذهن او شروع می شود. پزشک در اینجا به عنوان یک مرجع در تصمیم گیری برای محافظت از زندگی و تضمین زندگی بهتر او پس از جراحی عمل می کند. در اینجا بیمار سوالات و نگرانی های زیادی در مورد زندگی خود پس از جراحی دارد. بنابراین، دکتر در مورد اثرات و اثرات متقابل جراحی و مدیریت مراقبت های بعد از عمل به او می گوید. حتی بیمار به اینترنت دسترسی دارد و تمام اطلاعات مربوط به مورد خود و مزایا و مخروط های جراحی و مراقبت های بعد از عمل را جمع آوری می کند. بازسازی سینه پس از ماستکتومی یا پروتز خارجی سینه به دلایل روانی ضروری است. بیماران می توانند زندگی اجتماعی خود را از سر بگیرند و با جراحی ترمیمی یا با استفاده از پروتز سینه و بازیابی ظاهر قبل از ماستکتومی، شاد و راضی شوند.

ماستکتومی –

اولین تصمیمی که یک زن می گیرد این است که آیا برای ماستکتومی مراجعه کند یا خیر. پس از تصمیم گیری برای ماستکتومی، او باید تصمیم بگیرد که آیا باید برای بازسازی جراحی برود یا از پروتز سینه تکراری استفاده کند یا از پروتز استفاده نکند. اطلاعات مناسبی در مورد پروتز سینه در دسترس بیمار نیست. معمولاً پروتز سینه توسط تولیدکنندگان، فروشندگان، تعبیه‌کنندگان، خرده‌فروشانی که دانش و آموزش کافی در زمینه مراقبت‌های بهداشتی، انکولوژی، ماستکتومی، مراقبت‌های پس از ماستکتومی ندارند، انجام می‌شود. در این شرایط معمولاً زن اطلاعات مناسبی در مورد درمان پس از ماستکتومی، پروتز و مراقبت از پروتز به دست نمی آورد.

همه زنان می‌خواهند با درگیر شدن در رفتارهای قبلی، زندگی عادی قبلی خود را از سر بگیرند و قبل از اینکه به عنوان بیمار سرطانی تشخیص داده شوند، به دنبال بازسازی زندگی خود هستند.

پروتز خارجی سینه –

این نوع پروتز سینه غیر تهاجمی است و خطری برای سلامتی ندارد. مطالعه بسیار کمی در زمینه پروتز سینه سیلیکونی راحتی انجام شده است.

پروتز خارجی سینه را می توان با چسب یا چسب نواری یا با سطح چسبنده پشتی قرار داد. در بسیاری از موارد پوست به دلیل پرتودرمانی حساس می شود و به چسب ها واکنش نشان می دهد. چسب ها در هوای گرم خوب کار نمی کنند.

پروتز خارجی سینه در شرایط زیر انتخابی است:

  1. تاخیر در جراحی ترمیمی پس از ماستکتومی
  2. اضطراب و ترس از رفتن برای جراحی دوم.
  3. حاضر نیست چیز خارجی را داخل بدن بگذارد.
  4. از عمل جراحی ناراضی و از نتیجه زیبایی جراحی ناراضی است.
  5. بیماران مسن احساس می کنند برای جراحی بازسازی سینه خیلی پیر هستند.
  6. بیماران مسن که دارای سایر اختلالات مرتبط با سن هستند که آنها را از بازسازی جراحی باز می دارد.
  7. بسیاری از بیماران ماستکتومی واجد شرایط جراحی بازسازی نیستند، به ویژه زنان مبتلا به بیماری متاستاتیک، سیگاری، چاق.
  8. بیماران ماستکتومی که به عمد می خواهند از پروتز خارجی سینه استفاده کنند.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر از سایت ما دیدن فرمایید  : پروتز سینه

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *